27 Kasım 2011 Pazar

HAZIR YUFKADAN KIYMALI KOL BÖREĞİ

Uzun zamandır tarif veremiyorum ancak hem zamanım hem isteğim yok.Öğretmenler gününde yine bir tiyatromuz vardı.provalarda çok yorulduğumdan eve gelip yemek hazırlayıp koltukta sızıyordum.Bundan sonra bu tempom biraz düşecek ben de daha rahat bir nefes alacağım.


Oyunumuzun adı ''ÖĞRETMEN OLMAK''tı.Alnımızın akıyla kalktık altından.Belki daha sonra bir iki resim koyabilirim

Gelelim kol böreğine.O kadar uzun bir zamandır bekliyor ki artık yayınlayayım bari dedim.Hem pratik hem lezzetli bir tarif.

 MALZEMELER:
  • 4 adet yufka
  • 300 gr kıyma
  • 3 adet kuru soğan
  • bir tutam maydanoz
  • tuz,karabiber,pul biber,kekik.
ARASINA SÜRMEK İÇİN
  • 1,5 su bardağı süt
  • 1 yumurta
  • yarım çay bardağı sıvı yağ
HAZIRLANIŞI
  1. Önce kıymayı biraz kavurduktan sonra ince doğradığımız kuru soğanları içine katalım.Biraz kavuralım.
  2. Sırasıyla tuzu,karabiberi,pulbiberi ve kekiği atalım.Karıştıralım.
  3. Ocaktan almadan 2 dk önce de ince kıyılmış maydanozları ekleyelim.Altını kapatalım.
  4. Sütü,yağı yumurtayı karıştıralım.İlk yufkayı tezgaha açalım.
  5. İçine kıymalı harcımızdan koyup rulo yapalım ve yuvarlak tepsinin ortasına yuvarlayarak yerleştirelim.
  6. Diğerlerini de aynı şekilde yapıp diğerlerinin çevresine yuvarlayalım.
  7. Üzerine yumurta sarısı sürüp 190 derecelik önceden ısıtılmış fırına sürelim.İsterseniz üzerine susam da serpebiliriz.
AFİYET OLSUN...

33 yorum:

Erica (Irene) dedi ki...

COK GUZEL!!! This looks so amazing and delicious.

Erica (Irene) dedi ki...

COK GUZEL!!! This looks so amazing and delicious.

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

ellerine sağlık fundacım.ellerine sağlık.sevgiler.

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

eşim bayılır kol böreğine.... ellerine sağlık Funda.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

http://www.arenandfamily.blogspot.com/ dedi ki...

ellerinize sağlık sevgilerimle..

birdutmasali dedi ki...

Ah doyumsuz boregim benim...
Çok özledim fundacimmmmmm :))
Vallahi en son Ramazan'da vedalaştik !!
Ellerine saglık.. Çok sevgiler canimm.

tatlilar gülcandan dedi ki...

Ellerine saglik .börek nefis görünüyor .Afiyetler olsun.

lezzetli tatlar dedi ki...

Funda hanımcığım çok güzel görünüyor böreğiniz şimdi kahvaltımın yanında bir dilim olsaydı keşke:)

Eylemin mutfagı dedi ki...

bu yogunluk arasında tarif eklemeye fırsat bulman bile bence muhteşem.ellerine saglık.

Adsız dedi ki...

fundacığım ilkokulu gazipaşa da mı okudun kiremithane mahallesindeki bende mersinliyim tanışıyoruz sanki

Pastane'den dedi ki...

ben el açması börek sandım harika görünüyor ellerine sağlık arkadaşım

birdilimdus dedi ki...

Canımmmmmmmm özlemmiştik seni ellerine sağlık harika bir böreekkk!!!Bu arada geçmiş öğretmenler günün de kutlu olsun canım.

Sevgiler,
Evren

defneylebirlikte dedi ki...

SEVGİLİ ADSIZ ADINI BAHŞEDERSEN TANIŞIP TANIŞMADIĞIMIZI ANLAYABİLİRİM.O BÖLGEYİ ÇOK İYİ BİLİRİM...KENDİNİ TANITIRSAN SEVİNİRİM...

ihlamurcum dedi ki...

Bayılırım, nefis gözüküyor.
Elinize sağlık

** ZEL ** dedi ki...

Kol böreği olsun da :)
nasıl olursa olsun :)
Hatta ben hazır yufka ile olanını daha çok seviyorum.
Ellerinize sağlık,çok nefis olduğu besbelli :)
Şifa olsun inşAllah..
Sevgilerimle..

Selma dedi ki...

Merhab Funda ablacim,

ellerine saglik, yaninda birde sekerli cay oldumu deyme benim keyfime! ;)
Guzel dileklerin ve siteme ziyaretin'den dolayi cok tesekkur ederim. Her gunun bir oncekinden daha hayirli gecmesi dileyiyle.
sevgiler..

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

ellerinize sağlık böreğiniz nefis görünüyor..
sevgiler..
hayat telaşesinde kolaylıklar diliyorum..

Baharcicegi dedi ki...

Citir citir nar gibi de kizarmis ,elerine saglik
resimleri bekliyoruzzz

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

ÇOk güzel gözüküyor ellerinize sağlık:) Kolay gelsin:)

zeymuran dedi ki...

harıka olmus canım ellerıne sağlık

Birsel ve İrem dedi ki...

Çok nefis görünüyor, ellerinize sağlık. Uzun zamnadır börek yapmıyordum, canım çekti:)) Afiyetler olsun.
Sevgiler...

evatolyesi dedi ki...

Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık:))

ozguluntarifleri dedi ki...

Fundacim kol boregini cok severim gorunce nasil canim cekti anlatamam ramazandan beri yapmmamistim en kisa zamanda yapicam:) ellerin dert gormesin canim cok opuyor sevgilerimi gonderiyorum.

Senem dedi ki...

benimde canım çekti şimdi hafta sonu yapmaca :)

disal dedi ki...

canım tebrikler..tiyatro zordur ben beceremem valla:)

ellerine sağlık kol böreğin harika görünüyor..fotoğraf o kadar canlı ki ye beni diyo resmen:)

FERZAN dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuş sevgiler...bana da beklerim..:))

Kardeşim dedi ki...

Kaç zamandır yapmıyorum.Bizimkilerin ısrarlarıyla şu saatten sonra yapmam şart oldu.

BAL ANNE dedi ki...

böreklerin duayeni bence=))))

! ! ! "mintininmutfağı" ! ! ! dedi ki...

canım arkadaşım benim.
o maharetli ellerine sağlık.
hayırlı geceler diliyorum.
sevgiler

Adsız dedi ki...

Iyide sut yumurta nereye kondu simdi?

Adsız dedi ki...

Aynen süt neresinde bende anlayamadım:s

Adsız dedi ki...

I constantly emailed this webpage post page to all my friends, for the reason
that if like to read it after that my links will too.

Here is my homepage :: pracownia reklamy

Adsız dedi ki...

Acne is caused when too many oils are secreted from the glands and those oils mix with dead skin cells, blocking the hair follicles.
So, when you decide to get pregnant but not accomplish your goal, you just need to follow all the natural ways and holistic approaches.
http://pregnancyhelper.in/societal-pressure.html