7 Ekim 2011 Cuma

NİŞASTALI KURABİYE


Bu aralar hem kendim hem de çevremdekileri kurabiye canavarı yaptım.Sürekli yapasım ve çayın yanın da da yiyesim ve yediresim geliyor.Yiyenler bir daha bir daha istiyor.''BEN KURABİYE YEMEM,SEVMEM AMA BU MÜTHİŞ OLMUŞ,BİR TANE DAHA ALABİLİR MİYİM?''diyor.Tarif istiyorlar bakleyin sırası gelince tarifi sitemden alırsınız diyordum.İşte o an geldi!!!

Asıl tarifte fındık yoktu ben ekledim.İsterseniz ceviz de ekleyebilirsiniz veya sade de yapabilirsiniz.Tarif tatlımutfak'tan.Çok güzel bir sitesi var.Mutlaka ziyaret etmenizi tavsiye ederim.


 MALZEMELER:

• Bir pk oda sıcaklığında margarin veya tereyağı
• 1 su bardağı pudra şekeri
• 2 oda sıcaklığında yumurta
• 1 su bardağı un
• alabildiği kadar nişasta (ben bir bütün paket ve 1 su bardağı kadar kullandım,yetti)
 1 tatlı kaşığı kabartma tozu veya karbonat(orjinalinde yoktu.)

   HAZIRLANIŞI:

• Oda sıcaklığındaki bir pk margarini pudra şekeri ile karıştırıp yumurtalarımızı ekliyoruz.
• Unu üzerine bir tatlı kaşığı kabartma tozunu eleyerek ekliyoruz.
• Son olarak alabildiği kadar nişasta ekleyip yumuşak bir hamur elde ediyoruz.
• Yağlı kağıt serilmiş fın tepsisine hamurdan parçalar koparıp yuvarlayıp diziyoruz.
• 170 derecede yavaş yavaş pişiriyoruz.
• Üzerinin kızarmamasına dikkat ediyoruz.
AFİYET OLSUN.

33 yorum:

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

fundacım bu kurabiyeler nasıl bu kadar kabarmışlar arkadaşların ağzının tadını biliyorlar sevmeyenler bile bayılır tabiki böyle harika kurabiyelere ellerine sağlık canım tarif alındı sevgiler

aleyna dedi ki...

canım benim ellerine sağlık.resmen lezzetinden çatlamış.bende paso kurabiye yapıyorum.bixzim canavarlarda pek sever.bunuda deneyeceğim.sevgiler ve mutlu haftasonları

derya dedi ki...

Funda'cım bayılırım nişastalı kurabiyeye ellerine sağlık alıp kaçıyorum öptüm.

Swotpisces dedi ki...

hemen denemeliyim, sevgiler. :)

muhabbetsofrasi dedi ki...

kurabiyeyi bende çok severim

özellikle kış akşamları meyve çayımın yanında

ımmmm miss miss :)

elinize sağlık olsun

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

ayyy Fundaaaa, muhteşem kabarmışlar, nasıl da güzel çatlamış, ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler..

Kendimce dedi ki...

ee bu gerçekten lezzetinden çatlamış insanı da çatlatır doğrusu ellerine sağlık

Parfesion Cafe dedi ki...

O kadar güzel görünüyorlar ki...O kadar canlı çıkmışlar ki elimi uzatıp alasım geldi...:)Ellerine sağlık

tatlilar gülcandan dedi ki...

Tek kelime muhtesem görünüyor canim ellerine saglik hayirli huzur lu aksamlar öptüm.

Baharcicegi dedi ki...

Kiyir kiyir agza alinca dagilan nefis olmus kurbisler rengini iyi tutturmussun
elcegzine saglik Fundacim

birdilimdus dedi ki...

Fundacığım ne kadar güzel bir görüntü bu böyleeeee ellerine sağlık canım
Sevgiler,
Evren

Limon çiçekleri dedi ki...

Ayyy çok güzel çatlamış bunlar!Ver bitane lütfeeen:)

Kardeşim dedi ki...

mmmmmmmm harika görünüyor.Elimdeki çay bardağı ağladı valla...

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

bende de bu ara bir kurabiye takintisi var dogrusu ellerine saglik resimde sanki uzat elini al bir tane diyor sevgiler...

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

küğür küğür ağızda dağılan nefis kurabiyeler bunlar fotoğraftan bunu anladım:)
ellerinize sağlık..
sevgilerimle..

İhlamurcum dedi ki...

Çok iştah açıcı, nişastalı kurabiyenin en çok ağızda dağılmasını severim. Süperde çatlamış, elinize sağlık

susamcorekotu dedi ki...

görüntü beni benden aldı götürdü:))))) ellerine sağlık

tatesal dedi ki...

Fundacım merhabalr nasılsın?
Kurabiyeler enfes görünüyorlar...yerken puf puf yapan kurabiyeden değil mi,nişastalı olunca ağızda dağılıyor...ellerine sağlık afiyet olsun...

ozguluntarifleri dedi ki...

Fundacim kurabiyelerin cok nefis olmus cok guzel gorunuyorlarr.. uzanip bir tanesini aliyorum...:))himmm ellerine saglikkkk nefisss...
cok opuyor sevgilerimi gonderiyorum.

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık harika mı harika görünüyorlar bayıldım sevgilerimle...

Sule dedi ki...

Denemek icin not ettim bu tarifi. Guzel olurlarsa bu siteden aldigimi yazarak bende siteme ekleyebilirim.

DATLIM dedi ki...

Fundaaaaaaaaa bunlar harika görünüyor :) ellerine sağlık nasıl güzel kabarmış en yakın zamanda deniycem süpersin

nazperver dedi ki...

oturmuş yeni türk ticaret kanunu semineri izlerken bloglarda gezmemem lazımdı sanırım :( gece gece aklım yemeğe düştü

Adsız dedi ki...

ımmm yarına ben damga vurucam arkadaşlarla toplanıcaz yarın bende bundan yapıcam ellerine sağlık ablammm :)

Adsız dedi ki...

Harika funda emegine saglik

Adsız dedi ki...

I'm gone to say to my little brother, that he should also visit this weblog on regular basis to obtain updated from hottest reports.

Feel free to surf to my page; Bet a game
Stop by my web site ; printable office football pool square

busra akkok dedi ki...

Mısır nişastası mı buğday nişastasımıdır bu güzelliğin kaynağı

busra akkok dedi ki...

Buğday mı yoksa mısır nişastasımıdır bu gğzelliğin kaynağı

busra akkok dedi ki...

Mısır nişastası mı buğday nişastasımıdır bu güzelliğin kaynağı

Sibel İpekcan dedi ki...

Kurabiyeler şuanda fırında :) okalar güzel gözüküyorlarki pofidik pofidik oldular..tarif için teşekkürler

Sibel İpekcan dedi ki...

Kurabiyeler şuanda fırında :) okalar güzel gözüküyorlarki pofidik pofidik oldular..tarif için teşekkürler

Emine dedi ki...

SLM Funda hnm blogunu bu gün buldum nişastalı kurabiye ensevdiğim kurabiyedir eline sağlık muhteşem olmuş tariflerinizi daha detaylı fotolarla aşamalı yayınlayın lütfen HAYIRLI RAMAZANLAR

Adsız dedi ki...

ya hangi nişastayı kullandınız