14 Aralık 2009 Pazartesi

KREMALI KEK PASTA




Çocukların bayılacağı bir lezzet isterseniz eğer hemen bu pastadan yapmalısınız.Bir çırpıda biteceğinden emin olabilirsiniz.
MALZEMELER:
3 yumurta,
3 fincan Sinangil un,
3 fincan şeker,
vanilya
kabartma tozu.
KREMA İÇİN:

3 bardak soğuk süt,
3 tepeleme yemek kaşığı Sinangil un,
3 tepeleme yemek kaşığı şeker,
1 pk vanilya.
HAZIRLANIŞI:
3 yumurtayı 3 fincan şekerle 3 dk kadar çırpıyoruz.Daha sonra unu ve kabatma tozunu ekliyoruz.Dikdörtgen bir borcama yağlı kağıt kesip harcımızı döküyoruz.Önceden ısıtılmış 160 derecelik fırında 15-20 dk pişiriyoruz.Kek malzememeiz fırında pişerken diğer yandan bir tencerede kremamızı hazırlıyoruz.Bunun için unu,sütü,şekeri tencereye koyup sürekli karıştırarak pişiriyoruz.Pişince vanilyayı ekleyip blendırda 5 dk kadar çırpıyoruz.
Keki fırından çıkarıp soğumaya bırakıyoruz.Keki ters çevirip borcamdan çıkarıyoruz.Ortadan ikiye kesiyoruz.Keki şekerli sütle biraz ıslatıyoruz.Kremamızın tamamını keke yayoruz.Diğer katı da üzerine koyuyoruz.Dolapta 2-3 saat beklettikten sonra dilimliyoruz.Üzerine bolca hindistan cevizi serpip servis ediyoruz.
AFİYET OLSUN..

44 yorum:

Sema dedi ki...

AMANIIIIN ELLERİNE SAĞLIK CANIM SÜPER OLMUŞ ALDIM BİRİNİ:))

Ekin Mutfagi dedi ki...

Ay krema ne güzel aralardan akiyor öyle :))
himmm...
Benim henüz cocugum yok ama yarin mutlaka denicem:))

Ellerine saglik canim benim...

Sevgilerle...

NEŞELİ GÜNLER dedi ki...

FUNDA HANIMCIĞIM SİZ YAPARSINIZDA ÇOCUKLAR BAYILMAZ MI.ELLERİNİZE SAĞLIK.SEVGİLER

Nina's Recipes dedi ki...

Beautiful and delicious!
Happy Holidays! XO

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

şahaneee olmuş canım ellerine sağlık...sevgiler

gülay mutfakta dedi ki...

canım ellerine sağlık..
sevgilerimle..

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK.GÜZEL GÖRÜNÜYOR.EVDEKİ TATLI CANAVARLARI İÇİN İDEAL BİR TARİF.TEŞEKKÜRLER.SEVGİLER.

beyaz mendil dedi ki...

Her ikisine de bayıldım,şu an yanımda olsa servis tabakların boşalırdı.Ellerine sağlık .

Pembe Tatlar dedi ki...

Lezzetli olduğu herhalinden belli ellerine sağlık canım...

tatesal dedi ki...

Çok güzel ve değişik bir pasta,çocuklar çok beğenir gerçekten de,ellerine sağlık,afiyet olsun yiyenlere....

soft bowl dedi ki...

Becerikli Arkadaşım Merhaba ;
http://birseninmutfagi.com
Ve
http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarafından 15 aralık 2009 ve 15 ocak 2010 tarihleri arasında KEK KALIBI KULLANILARAK HAZIRLANAN TARİFLER YARIŞMASI yapılacaktır.
Hazırlamış olduğumuz tarifleri görselliğine önem vererek yayınlayıp tarifinide sitenizde yayınlamanız şarttır.Kekinizin resmini ve tarifini http://softbowlsilikonkekkaliplari.blogspot.com/ sitemizde yayınlanacaktır.
16 ocak 2010 - 1 subat 2010 tarihleri arasında oylama yapılacaktır.
1 subat saat 14:00 de birinci açıklanıp hediye olarak SOFT BOWL KEK KALIPLARI gönderilecektir.
Bu yazıyı okuyan tüm site sahipleri DAVETLİDİR....

SİTEMDEKİ BANNER KODUMUZUDA SİTENE EKLERSEN SEVİNİRİM…

istebudurhayat dedi ki...

çok pratik ve leziz ellerine sağlık

ALEYNA dedi ki...

arkadaşım çok güzel bir tarif.mutlaka deneyeceğim.ellerine sağlık.sevgiler canım arkadaşım ve memleketlim

birsence dedi ki...

ellerine sağlık tatlım ne kadar hafif bir pasta olmuş...

suinci dedi ki...

çocuklara kalırmı bilmem ...:))

pelince dedi ki...

Fundacım harika olmuş ,kapış kapış yenilir gerçekten.. ellerine sağlık...
Sevgiler yolluyorum...

Mahperi dedi ki...

Enfes bir görüntü. Kim sevmez bu pastaları. Ellerine sağlık

HÜLYA dedi ki...

ellerine sağlık canım .. çocuklar haklı valla bir çırpıda yenilecek türden bir pasta...

hazalca dedi ki...

az önce yorum yazdım geldimi anlamadım.misafirim gelecekte,güzel tariflerinden hangisini seçsem diye bakıyorum

NarincE dedi ki...

Fundacığım, ne güzel görünüyor bunlar, akan kremalara takıldım kaldım. Ellerine sağlık.

CANDAN TARİFLER dedi ki...

BİZDE BUNA SULTAN LOKUMU DİYORLAR VE HARİKA BİR LEZZETTİR BİLİRİM ELİNE EMEĞİNE SAĞLIKA RKADAŞIM. UZUN ZAMANDIR YAPMIYORDUM AKLIMA DÜŞTÜ İNAN ÇOK CANIM ÇEKTİ..

CEMİLE OKŞAR dedi ki...

FUNDA HANIM MERHABA,BLOGUMA YAPTIGINIZ ZİYARET VE ÖVGÜ DOLU SÖZLERINIZ İÇİN NE KADAR MUTLU OLDUM BİLEMEZSINIZ.CHEESCAKEINIZ ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR.EMEGİNİZE,YÜREGİNİZE SAGLIK.ÇOK DAHA SIK GÖRUSMEK ÜMİDİ İLE.
SEVGİLER
CEMİLE OKŞAR

lezzet defteri dedi ki...

Ocakta çay olmak üzere olsa da yesek eline sağlık...

burcunokta dedi ki...

çok lezzetli görünüyor, ellerine saglık. sevgiler.

Betül dedi ki...

Ne kadar hafif ve lezzetli görünüyor, ellerine sağlık Funda'cığım.

Baharcicegi dedi ki...

kremali kek nefis olmus,bir dilim aldim bile ici krema disi citir citir ellerine saglik fundacim

akasyakokusu dedi ki...

Hımm.Ben bunu saray sarmasına benzettim..Pek güzel görünüyor..
Bizirinizden börek birinizden köfte sendende tatlımı aldım..Ohhh tabağım doldu....
Funda'cım kalem tutan ellerine sağlık..

sevdalıtatlar dedi ki...

Oyy oyy diyet mi aaa o da ne olaki bunları görünce kimin aklına gelir diyet.
Ellerine sağlık...

Hatice dedi ki...

pratik ve nefis bir pasta olmuş, eminim çocuklar çok sevecektir, ellerine sağlık canım...
sevgiler...

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım ellerine sağlık..Görüntü güzell.Tadıda eminim güzeldir..Bir tanecik aldım:)Sevgiler..

Tuğba dedi ki...

Ellerine sağlık Fundacım,
bir dilim pastandan alıp kaçıyorum şimdi..Uzun süredir ne kendi siteme ne de başka sitelere uğrayamıyordum.Artık buralardayım,ben de beklerim..
sevgiler..

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim ellerine saglik.Harika olmus.
Iyi hafta sonlari.

keskinlininmutfagi dedi ki...

canim enfes görünüyor ellerine saglik sevgiler

yesildomates dedi ki...

canım gerçekten paratik bir pasta olmuş..helede benim oğlum ubunu bir oturşta yer..tam onluk olmuş..:)
ellerine sağlık..
öpüyorum...

lavantin dedi ki...

Ellerine saglik, kolay ve lezzetli bir tarif.

Hayirli vakitler...

NERİ dedi ki...

Fundacım,çok güzel tariflerin var...Bir çok kez faydalandım,emeğin için teşekkürler,sevgiler

Kurbiş dedi ki...

harika görnüyoorr cnım ellerine sağlık..

tarifsiz tarifler - ipek dedi ki...

Fundacım ellerine sağlık. Bence sadece çocukların bayılacağı bir lezzet olmamış. Örnek bennn bayıldım.

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Ellerine sağlık, harika bir görüntü. Ben de aynı kek tarifi ile rulo pasta yapardım, biraz limon ya da portakal kabuğu rendesi ekleyerek. Uzun zamandır yapmıyordum, tarifini görünce hatırladım. Yiyenlere afiyet olsun, ilk fırsatta deneyeceğim. Sevgiler.

nurşen dedi ki...

ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN
GÖNDEREN: http://nursen-yemek.blogspot.com/

50. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

http://porselendemlik.blogcu.com

http://birdemliksohbet.blogspot.com

http://gelibolu17.blogspot.com/

tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için

21 ARALIK 2009 - 4 OCAK 2010

TARİHLERİ ARASINDA

http://nursen-yemek.blogspot.com/

YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE
"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 50.HAFTA "
BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.

ETKİNLİKTE EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR LÜTFEN
http://gelibolu17.blogspot.com
ARKADAŞIMIZA YORUM BIRAKSINLAR...
SEVGİLER

karakazandan dedi ki...

Himmm,nefis olmus cnm,ellerine saglik.

Sevgilerimle,Serap.

mis kokulu lezzetler dedi ki...

Sadece çocukların değil biz büyüklerinde bayılacağı nefsi bir tarif en kısa zamanda denemek istiyorum.sevgikler.Mine

Nina's Recipes dedi ki...

Merry Christmas and Happy New Year! XO
Nina

mutfaktakizaman dedi ki...

ellerine saglik canim ayy benim oglusda yermi acaba;))

sevgilerimle