22 Şubat 2009 Pazar

FIRINDA BİFTEK VE PATATES

Bifteğimizin daha lezzetli pişebilmesi için önce terbiyelememiz lazım.Bunun için 5-6 diş sarımsağı ve bir baş kırmızı soğanı ortadan ikiye kesiyoruz.Etlerimizi terbiye yapacağım kabımıza alıp sarımsak ve soğanları içine atıyoruz.Kırmızı pul biber,karabiber,çok az tuz,zeytin yağı,1 yemek kaşığı balzamik sirke ve kekik ile harmanlıyoruz.Dolapta en az 2 saat bekletiyoruz.Daha sonra fırın tepsimize alıyoruz.Patatesleri de istediğimiz gibi kesip sıvı yağ ,tuz ve pul biberle harmanlıyoruz.Önceden ısıtılmış 230 derecelik fırında etler ve patatesler kızarana kadar pişiriyoruz.Yanında yeşil salata ile yiyoruz.


AFİYET OLSUUUN...

43 yorum:

simayhobievi dedi ki...

eline sağlık afiyet olsun canım

*Mutfaktaki Deli* dedi ki...

Terbiyesi çok hoşmuş. Aklımda tutmaya çalışıcam:) Görüntü de toku bile acıktıracak derecede nefis.

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

ENFES GÖRÜNÜYOR.ELLERİNE SAĞLIK.AFİYET OLSUN SEVGİLER.

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

harika görünüyor canım...ellerine sağlık...tam bizim evdekilere göre...hoşçakal.............

NİLÜFER dedi ki...

Eline sağlık canım çok iştah açıcı görünüyorlar

kizilciksurubu dedi ki...

Cok lezzetli görünüyorlar, ellerine saglik canim. Sevgiler.

tatesal dedi ki...

şekerim ellerine sağlık,harika bir mönü....

NEŞELİ GÜNLER dedi ki...

ellerine sağlık ne güzel görünüyor.sevgiler

peynir hösmelimi dedi ki...

Ellerine saglik canim.
Terbiyeside degisikmis.
Sevgilerle.

Sema dedi ki...

ay ay canım harika görünüyor kokusu buralara kadar geldi ellerine sağlık canım iyi haftalar..

lemanice dedi ki...

valla gecenin bu vakti canım çekti hiiiiç üşenmem gider yaparım boğazım için de sen dua et kilo almaktan korkuyorum.))))))))))sevgiler canım ellerine sağlık.

3prenses dedi ki...

ellerine sağlık.çok güzel görünüyor.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmmmmm çok leziz görünüyor bu tabağı ben alabilirmiyim:) ellerine sağlık canım...öpüyorum iyi haftalar

beyaz mendil dedi ki...

Ellerine sağlık,yorumum gecikti ama bunu görünce ben de bu akşam yaptım:)Şimdi çayımı içiyorum.Teşekkürler ne yapayım diye düşünürken imdadıma yetiştin.

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

hangi yemeğine yorum yazacaksam onun altına yorum bırakıyorum canım...neden öyle oluyor anlamadım...çünkü diğer arkadaşlarda hangi yemek olduğunu yazmamışlar...inşALLAH bu sefer doğru olur...iyi haftalar...

atesböcegi dedi ki...

ellerine saglik canim cok nefis olmus. et terbiyeni begendim. uygulanacaktir. sevgiler.

ELBİSTANLI dedi ki...

Merhaba güzel insan sevgili dost hayırlı sabahlar sana.İyilerle ve iyiliklerle beraber sağlıklı bereketli güzel bir haftageçirmen dileğiyle sevgiler selamlar sana..

benimyemeklerim dedi ki...

üfffff yemeğe bak harika olmuş.ellerine sağlık canım nefis görünüyor.
güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum

HÜLYA dedi ki...

süper ikiliii... ellerine sağlık canım

güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sebgiyle kal

Feyza Fidan dedi ki...

Funda'cım nasıl yutkundum resmi görünce :)) Harika bir görüntü, tablo gibi valla...Ellerine sağlık,
Çok öpüyorum..

zehratrk dedi ki...

ellerinize sağlık yine döktürmüşsünüz.sevgiler

belgin dedi ki...

harika olmuş, akşama menü senden, sıcacık sevgiler :)

belgin dedi ki...

harika olmuş, akşama menü senden, sıcacık sevgiler :)

KİZHATCE dedi ki...

eline sağlık funda cığım:)bugün döndüm,yokluğumda verdiğin desteğe tşkler,kocamannn öptüm:)

edaca30 dedi ki...

supersın bacım daha ne dıyemmm

birdilimdus dedi ki...

Fundacığım olsa da yesek şimdi ne güzel ohh miss gibi. Ellerine sağlık canım.

Sevgiler,
Evren

zerrin - misss dedi ki...

Fundacığım, ellerine sağlık..

balzamic değişik geldi ilgimi çekti. Bir dahaki kırmızı et sosuna mutlaka böyle deneyeceğim.

sıcacık sevgiler..

ARZUMCUM dedi ki...

yanınada salata.hımmm,nefis.ellerine sağlık canım.

Baharcicegi dedi ki...

Bu tabagi görüpte acikmayan varmidir,ben aciktim bile az önce manti yememe regmen
eline saglik nefis olmus biftekler

pel!n dedi ki...

Nefis bir sunum olmuş,lezzetine doyum olmaz,ellerine sağlık...

Sevgiler.

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

canim enfes bir görüntü ve lezzetlidir eminim
ellerine saglik sevgiler

armina dedi ki...

İkiside harika görünüyor, eline sağlık canım. Fırında patatesi sık sık yapıyorum ama fırında bifteği hiç denememiştim. Eminim çok lezizdir.

mutfakcini dedi ki...

çok lezizzz.harika görünüyor.ellerine sağlık canım.

KİZHATCE dedi ki...

sağol canım,güzel menülerde buluşmak üzere,sevgiler:)

mujdenin denemeleri dedi ki...

Nefis görünüyor.Ellerinize sağlık.Sitenizi yeni keşfettim ve sizi de izlediklerime aldım.Ben de beklerim.Sevgiler...

sevincceden dedi ki...

Etkinliğime buyurun...

37. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/

tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
23 SUBAT 2009 - 09 MART 2009 TARİHLERİ ARASINDA
http://sevincceden.blogcu.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM.

SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE " PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 37.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM.
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN.
EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMINIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

KARDELEN dedi ki...

en uyumlu ikililerden biridir bu lezzet ..harika görünüyor ellerine sağlık cnım...

karamel mutfak dedi ki...

canım terbiye etin tadını çok degiştiriyor afiyetler olsun

Lezzet Gemisi dedi ki...

nefis görünüyor. eline sağlık... sevgiler...

sevil dedi ki...

Bu bir duyurudur :eger daha önce yolladıysam kusura bakma arkadaşım ne kadar cok duyurulursa o kadar cok katılım olacaktır şimdiden bu duyurumu yayınladıgın için tşk ederim

MERHABALAR CANIM ;ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 4 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 7 MART 2009 SAAT 14:30 DA İ ÜSKÜDARDA YÖRE ALIŞVERİŞ MERKEZİ (ADRES:Ahmediye Meydanı (Katlı Otopark Yanı) Üsküdar / İstanbul )‘DA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ
SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL http://birdemliksohbet.com

hazalca dedi ki...

bu tarif tam benlikmiş canım eline sağlık

mehtap dedi ki...

çok güzel görünüyor,20 gündür rejimdeyim,patates kızartmasını özledim..ben önce haşlıyordum,öyle fırına veriyordum..eline sağlık..

Tatlı anlar dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM ÇOK GUSEL GÖRÜNÜYORR...