15 Aralık 2008 Pazartesi

ÜÇ BOYUTLU ŞAL




Bayramın birinci günü başlamış ve dün itibariyle bitirmiş olduğum üç boyutlu simli gri şalım.Bu örneği ilk kez bir yüncü de işlenmiş olarak görmüş ve hemen yapmalıyım demiştim.Gerçekten de çok gözalıcı bir şal oldu.Modelin nasıl yapıldığını sağolsun bir arkadaşım gösterdi bana.Ama Örgücafe arkadaşımın bloğundan da faydalandım.Modelin yapılışını,nasıl başlandığını çok güzel anlatmış.Ben de anlatmak istedim ama ipim simli olduğundan çok parladı ve net olmadı.Öğrenmek isteyen arkadaşlarÖrgücafe'yi  ziyaret etsin derim.Adres burada..

Model omuzlardan başlıyor ve arttırarak gidiyor.Ben Kristal simli ip kullandım ama açık renkte model kendisini daha da güzel gösterecektir.Özellikle bu soğuklarda sizi sıcacık tutacaktır.
Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim..

25 yorum:

simayhobievi dedi ki...

eline sağlık çok güzel görünüyor yarın yakından görmek isterim sevgiler

armina dedi ki...

Ne kadar güzel olmuş, çok marifetlisin. Eline sağlık canım.

derya dedi ki...

Canım gerçekten çok şık iyi günlerde kullan ben tığ işi bilmiyorum maalesef ellerine emeğine ve o güzel yüreğine sağlık öptüm canım....

pel!n dedi ki...

Çok şık olmuş,yılbaşı akşamı sırtına alabilirsin...
Pırıl pırıl göz alıyor,emeğine sağlık..

biryudumhobi dedi ki...

çok güzel olmuş eline sağlık bende örüyorum başladım bakalım ne zaman biter motifli olunca uğraştırıyor.

NİLÜFER dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELİNE SAĞLIK MAŞALLAH ÇOK HIZLISIN BEN 3 AYDA BİTİREMEZDİM HERALDE BİRAZ YAVAŞIM İYİ GÜNLERDE KULLAN CANIM

NİLÜFER dedi ki...

SENİN SAYFANDAN KOLAY PASTANIN TARİFİNİ ALMIŞTIM TARİFİ UYGULADIM BLOĞUMA KOYDUM ANCAK BİR SORUNUM VAR YARDIM EDERSEN SEVİNİRİM CANIM TARİFİ SENİN BLOĞUNDAN ALDIĞIM İÇİN LİNKİNİ VERECEĞİM AMA BAĞLANTI EKLEDE ADRESİNİ UZUN UZUN YAZMAM GEREKİYOR AMA BEN KISACA DEFNEYLEBİRLİKTE YAZMAK İSTİYORUM ÖYLE YAZIYORUM AMA SENİN SAYFANA ULAŞILAMIYOR NE YAPMALIYIM UZUN UZUN WWW... YAZMAK İSTEMİYORUM LÜTFEN YARDIMCI OLUR MUSUN

ikizlerinannesi;keskinli dedi ki...

eelerine emegine saglik cok hos olmus güle güle kullan sevgiler canim

fatostuncay dedi ki...

canım masallah ya cok kısa surede salını bıtırmıssın..
ne guzel keske bızde de oyle becerı olsaydı..
gule gule kullan..
opuyorum canım..
sevgiler:))

disal dedi ki...

canım ellerine sağlık..harika olmuş...

disal dedi ki...

rengide çok tatlı.....

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Ohhh sıcacık tutar seni bu harika şal... Emeklerine sağlık canım iyi günlerde kullan...

NİLÜFER dedi ki...

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM YARDIM ETTİĞİN İÇİN DÜN BAYAĞI UĞRAŞMIŞTIM BİR TÜRLÜ OLMAMIŞTI İŞİN PÜF NOKTASINI ÖĞRENDİM SAYENDE SAĞOLASIN
BU ARADA TARİF HER İKİ BLOĞUNDA DA VAR BİLİYORUM SIKI TAKİPÇİNİM CANIM KENDİNE İYİ BAK SEVGİLER

banu gökşin dedi ki...

çok şık canım ellerıne saglık. mutlu gule gule gıy sevgıler..

belgin dedi ki...

Funda cığım, maşallah yapmışsın yine yapacağını:))) Görüp de imrenmemek mümkün değil..en gzüel günlerinde seni ısıstsın inşallah..ellerine sağlık öpüyorum canım

benimyemeklerim dedi ki...

benim maharetli arkadaşım ellerine sağlık.güle güle kullan sevgilerimle nilgün

dantel81 dedi ki...

selam canım çok güzel bir model sahibi güle güle kullansın sevgiler...

iclal dedi ki...

İyi günler canım..Sabah bir yazı gördüm Ermenilerden özür dileyenlere karşı kampanya başlatılmış.Esas ermenilerin bizden özür dilemeleri gerektiğini düşünenler.. Ermenilerden değil onların bizden özür dilemesini düşünüyorsan ve destek vermek istersen mutlaka siteyi ziyaret et ve sende sayfanda yayınla ne kadar çok kişiye ulaşırsak iyidir...http://www.sizozurdileyin.com/default.asp

birsence dedi ki...

bu ne harika bir şal böyle..tam sevdiğim gibi ışıl ışıl ipi..ama onun dışında modelde bir harika...elinizde çok güzel düşmüş tebrikler....

http://akasyakokusu.blogspot.com/ dedi ki...

OWWW CANIMSIN IŞIL IŞILSIN VALLA.GÖZALICISIN..ELİNE SAĞLIK BAYRAMDA BAYRAM OLMUŞ.HEM KURBAN BAYRAMI HEMDE ŞAL BAYRAMI GİBİ OLMUŞ.
GEÇEN SENE BENDE ETKİNLİK OLMADAN ÖNCE BURDA MİGROSTA BİR BAYANDA GÖRDÜM BU MODELİ KIRMIZIYDI HARİKA BİR KIRMIZIYDI.BAYILMIŞTIM..
GÜLE GÜLE KULLAN CANIM YAKIŞIR SANA..

melisa dedi ki...

çok güzel daha öncede görüp çok beğenmiştim
inşlh yapabilirim

Damak Tadı dedi ki...

Çok şık olmuş Funda'cığım,ellerine sağlık..Güzel günlerde mutlulukla kullan..


Sevgiler..

dursundan dedi ki...

merhabalar arkadasım şalını güle güle hep iyi ve mutlu günlerde kullanırsın inşallah yardımcı olabilmişim ya çok mutlu oldum sevgiler görüşmek dilegiylee...

Mebrule dedi ki...

Selam canim, ne zamandir ormesi zevkli ve goze hos gorunen sal modeli ariyordum sayende buldum. Orgucafeye baktim, gercekten cok basit ornegi var, hemen basliyorum ormeye :)

Sevgiler...

Asurende cok lezzetli gorunuyor, ellerine saglik canim...

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

bloğuma senide ekledim. çünkü evde yapılabilecek tariflerin hem çok güzel hemde hoş görünüyorlar...sende beni eklersen sevinirim...ELLERİNE SAĞLIK....