14 Nisan 2008 Pazartesi

TAVADA PİZZA




Tavada yaptğım pizzanın tadına da yemelere de doyamıyorum.Sadece ben mi;yiyen herkes.Bir daha bir daha istiyorlar.Tavada yapılan bu pizza pizzacılarda satılandan bile daha lezzetli oluyor emin olun.Daha önce denemediyseniz mutlaka denemelisiniz.

MALZEMELER: 1 PORSİYON (siz kişi sayısına göre ölçüleri arttırabilirsiniz.)

1 tane yumurta,
1 fincan yoğurt,1 tatlı kaşığı kabartma tozu,
3 fincan un,biraz tuz
2 yemek kaşığı sıvı yağ.
ÜZERİ İÇİN:
Sucuk,sosis,üzerine sürmek için ketçap,kaşar peyniri,zeytin,kekik...ve başka neli yapmak isterseniz..


YAPILIŞI:
Tüm malzemeleri kaşıkla iyice karıştırıyoruz.Biraz cıvık bir hamur olacak.Ölçülere uymalısınız.Daha sonra teflon tavayı az yağlıyoruz.Hamurumuzu tavaya dikkatlice tahta kaşık yardımı ile yerleştirip şekil veriyoruz.Üzerine ketçap sürüyoruz.Sonra pizzamızın üzerini arzuya göre hazırlıyoruz.En üstede kaşar peyniri rendeliyoruz.Ocağa alıp ,üzerine de bir kapak yerleştiriyoruz.Kısık ateşte pişiriyoruz.Hazırlaması 5 dk. Pişmesi de fazla uzun sürmüyor,en fazla 10-15 dk da hazır.

Malzemeler iyice pişiyor mu diye soran arkadaşlar oldu.Kesinlikle pişiyor,bundan emin olabilirsiniz ve gönül rahatlığıyla deneyebilirsiniz.Memnuniyet yüzde yüz garantidir arkadaşlar.
Yalnız eşiniz ve çocuklarınız hergün hergün isteyebilirler haberiniz olsun!!

51 yorum:

Ditaur dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Grogal dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Fenridal dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
angel dedi ki...

selam arkadaşım,ben pızaaya bayılıırm yapmasınıda yemesınıde ama hep fırında yaparım tavada hiç denemdım artık sızde gorudkten sonra içim rahat yaparım.elleırıne sağlık...

emineninemekleri dedi ki...

Fundacimmmmmmmm canim ellerine saglik.Hic daha denemedim ama deniycem............

Kocaman öpüyorummmmmmmmmmmm
Emos

fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

canım ellerine saglık.. pızza hastasıyım.ama hıc tavada denemedım. cok da guzel pısmıs ve muhtesem gozukuypr.. ellerine saglık hayatım.. deneyecem..
opuyorum:)
kendıne ıyı bak..

fatostuncay.blogcu.com

antepası dedi ki...

Arkadaşım bir sürü virüs yorumun olmuş.Allah bunlardan bloglarımızı korusun.Pizzaya bayıldım.Çok güzel ve basit görünüyor.Eline sağlık.

hayatsu dedi ki...

pizza gerçekten çok güzel görünüyor.yalnız bişeyi merak ettim.bu yöntemle üzerindeki malzemeler yeterince pişiyormu ki?hani fırında kızarıyorya,burda da sanırım buharla pişiyor değilmi,eline sağlık

Güldenceninmutfagi dedi ki...

fundacan ben kactir bu tarifi yapmaya niyetleniyorum,yapamadim bir türlü canim.ellerine saglik cayda pizzada nefisss olmus.hakulade enfes bir görüntü.
iyi haftalar canim,sevgilerimi biraktim.

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Fundacığım,
Ellerine sağlık güzelim.. Ben bunu denemezsem oğluma ilerde hesap veremem, "sen bunu biliyordun ve yapmadın "diye beni paralar!!!
şaka ama pizza hastası bir oğula sahibim..Çok güzel olmuş canım sevgiler iyi geceler:))

Ayse Pamuk dedi ki...

Hayatım nefis bir pizza olmuş ellerine sağlık.Yorumun için çok tesekkür ederim canım.Yukarıda yabancılardan gelen mesajları hemen silmeni tavsiye ederim onlar virüs.

Adsız dedi ki...

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

Funda'cigim ellerine saglik pizza hastasi bir aile olarak super valla, tavada hiç denemedim ama denemek isterim goruntu mukkemel otesi çunku opt

akasyakokusu dedi ki...

günaydın fundam..oğuzhanla kahvaltıdayım hemen iki dilim alıyorum..
eline sağlık sevgiler.

nino dedi ki...

nefis bisi bu bayildim ellerine saglik canim

nino dedi ki...

nefis bisi bu bayildim ellerine saglik canim

nino dedi ki...

nefis bisi bu bayildim ellerine saglik canim

mutfaktelaşı dedi ki...

pratik bir tarif ellerine sağlık.fırında yapmıştım ama tavada hiç denemedim.

www.yemedeyanindayat.blogcu.com dedi ki...

valla nefis ve pratik olmuş..ama bu sadece bir kişie yeter gibi pizzayı çok sevince insa..ellerinize sağlık..

sarımutfak dedi ki...

bayılırım pizzaya ellerine sağlık nefis görünüyor
sevgilerimle cnm

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim eline saglik.Tavada pizza ayni firindaki gibi olmus.cok hos.
Firini bozulanlara güzel bir altarnatif:))
Sevgiler canim.

Adsız dedi ki...

canım ne güzel tarifler paylaşmışsın ..ellerine kollarına sağlık tariflerinden bazılarını not ettim görüşmek üzere..canım arkadaşım ..

http://yermisinyemezmisin.blogcu.com

Tuğba dedi ki...

geçen sene bende bir kere denemiştim tavada pizza gerçekten süpper oluyor,herkese tavsiye ederim Fundacığımın tarifini deneyin.Süper lezzetli olacağına eminim.
sevgiler..

Mihriban dedi ki...

Ayyy karnım da aç zaten nasıl da güzel olmuş canım istedi valla:)))Ellerine sağlık canım Nefiissss....Sevgiler...

antepası dedi ki...

Canım senden bir yardım istiyorum duydum ki sen biliyormuşsun.Yardım edersen sevinirim.Onaylı yorumu nasıl yapıyoruz ben bilmiyorum.Bana öğretir misin.Benim yorumlarım direk görünüyor.

NİLÜFER dedi ki...

pizza kokusu aldım bir de baktım ki Fundacım yapmış eline sağlık canım bilirim bu pizzayı çok güzel oluyor tarifini senden almıştım alıyorum birini sen yemesen de olur:)))

pelincelezzetler dedi ki...

Ellerine sağlık funda ,ama aklım kerebiç de kaldı..
Çok güzel çünkü çok...
Sevgiler

antepası dedi ki...

"Blogunuza üye olmayan biri yorum yaptığı zaman bu e-posta adresine bir e-posta göndereceğiz. Eğer bu e-postaları almak istemiyorsanız, bu alanı boş bırakabilirsiniz." diye bir soru sorup e-posta adresi istiyor doldurayım mı boş mu geçeyim.

Mutfak Havlusu dedi ki...

Teyzemde yapıyor bundan,hele birde beni onlara gitmemi sağlamak için en çokta "gel pizza yapacağım"diyerek derslerime ara verdiyiror:)

seninkisi aynı onunkilere benzemiş nefis olmuş bende yazın yapacağım ama bir adet yapan teyze olması güzel oluyor oh nefis:)

Mutfak Havlusu dedi ki...

Teyzemde yapıyor bundan,hele birde beni onlara gitmemi sağlamak için en çokta "gel pizza yapacağım"diyerek derslerime ara verdiyiror:)

seninkisi aynı onunkilere benzemiş nefis olmuş bende yazın yapacağım ama bir adet yapan teyze olması güzel oluyor oh nefis:)

BoncukDevrim dedi ki...

Oooo jileye geldim diii baktim pizzaa warr cok güsel cokk..tarifinide okudum ewet cok kolay,eline emegine saglik FundaCan´imm aldim 2 dilimm :)

karakazan dedi ki...

Fundacigim,pizza nefis olmus canim istedi inan.:)
Ellerine saglik canim.

selamlar,serap.

Adsız dedi ki...

iyi akşamlar canım artık hiç uğramıyorsun kusmuyüz ayrıca senin kolay pizzayı ben sık sık yapıyorum diğer bloğunda görmüştüm benim kızlarda çok seviyor
www.1964anne.blogcu.com

antepası dedi ki...

Canım yardımların için sağol.Çok yardımcı oldun.

http://oburfil.blogcu.com/ dedi ki...

bu görüntüye ne denir.. harika olmuş. tavada da bu iş oluyor demekki.. becerikli kişinin hali başka oluyor:)) arkadaşım gerçekten çok güzel görünüyor.. ellerine sağlık.

fatoş ile esoş dedi ki...

bizde kuzenimle yapmıştık tavada pizza gerçekten çok hoş oluyo hele zeytinleri benim en çok zeytinleri hoşuma gitmişti blogunda gerçekten çok hoş olmuş

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Fundacım ellerine sağlık
pizza tarifin çok pratik olmuş,bende mayalayıp beklemeyi sevmiyorum,kabartma tozu kullanmışsın bende eksi maya kullanıyorum

sevgiyle kal

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Sevgili Funda, ellerine sağlık.. Ben de tavada denemiştim, gerçekten çok lezzetli oluyor, yumuşacık.. Seninki de bol malzemeli, süper görünüyor :)

gül dedi ki...

fundacım ben daha önce hiç tavada pizza denemedim de yemedimde ama sen garanti veriyorsun,söz bende yapıcam,bi gelir bakarsın bakalım seninki gibi becerebilecekmiyim:) ellerine sağlık canım tarifini aldım ve yorumların için çok teşekkür ederim.

http://iclalcanakkale.blogcu.com/ dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Pizza harika görünüyor.

gül dedi ki...

fundacım sen bunlardan yap bende senin tavada pizzandan yapıyım:)
birlikte yiyelim

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Fundacan,
Az evvel akşam yemeğinin yanına bir anda estiler,kalktım senin pizzanı dediğin gibi beş dakikada yaptım sofrayı hazırlayıp çorbamızı içene kadar pişti ve eşim nefis bir lezzet bu, arkadaşına teşekkür et tarafımdan diyerek yedi...Oğlum bayıldı, bana da sana koooooocaman bir teşekkür etmek düştü...DENEMEYEN HERKESE ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM...Sağolasın canım benimm yakında yayınlarım sevgilerimle:))

Adsız dedi ki...

selam ablacigim...pizzalar harika gorunuyor...bende denemek istiyorum ama bir sey gozume carpti..fincan olarak hangi fincani kullandiniz? kucuk turk kahve fincanimi??

defneylebirlikte dedi ki...

ismini yazmayan arkadaşım:kahve fincanı olarak bilidğimiz türk kahvesi fincanını kullandım.kişi sayısına göre ölçüyü arrtıracağız.

disal dedi ki...

fundacım tavada pizzanı denedim..harika oldu....bu yorumuda tavada pizza tarifine yazıyorumki bu tarifi merak edip bakanlar yorumlardan ne kadar alkış aldığını görebilsinler....

öptüm canım.....sayfamdada yayınladım....görmek istersen.....

Beyza dedi ki...

Fundacım,
tarifi bu akşam denedim. Harika oldu. Ben de bloguma ekledim tarifi :) Senin de ellerine sağlık. Teşekkürler.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

ton balikli denedim tadi cok nefis oldu ancak dibini fazla tutturdum..ayni problemi yasayan oldu mu acaba?

defneylebirlikte dedi ki...

sevgili adsız ocağın altını çok kısıp öyle pişireceksin canım.sevgiler...

Adsız dedi ki...

merhaba öncelikle elinize sağlık bende görür görmez denedim aslında güzel olcaktı ama hamurum biraz katı olunca biraz süt ekliyim dedim şekersiz kek hamuruna benzedi =)
buna rağmen yinede güzel oldu ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

merhabalar.. birden aklıma geldi böyle bi tarif var mıdır diye, baktım ki varmış. öğrenciyim ben ve çok pratik bi tarif benim için. donmuş pizza almaya son :)

canikom dedi ki...

selam ellerinize sağlık.ben tavanın çapını soracaktım tşk ediyorum

rugeysa1415 dedi ki...

merhabalar ben daha 11 yaşında olamama rağmen bu pizzayı kolaylıkla yaptım her şeye uydum ve nefisss ötesi oldu bu tarif için size teşekkür ediyorum.Bu arada ben pizzanın hamurunu 5 parçaya böldüm öyle minik minik pizzalar yaptım.

Teşekkürler...