21 Ocak 2008 Pazartesi

ÇOCUK PANÇOLARI






Geçen yıl örmüş olduğum çocuk pançoları.

5 yorum:

Fulya dedi ki...

Benim kızında halasının ördüğü pançoları var ama senin modellerde harika.Eline sağlık.

guldenceninmutfagi dedi ki...

Fundam;
Su an caya öyle ihtiyacim varki anlatamam,bugün doktorumda randevum vardi saat 4 te ciktim gittim.(Öyle önemli bir seyim yok,rutin kontroller icin).
Giderken beyim birakti beni,onunda baska bir yerde randevusu vardi.Gelirken ben metroyla eve gelmek zorunda kaldim,metrodan eve bir 10 dakikalik yürüdüm,bir yagmur bir soguk,su oldum eve gelene kadar.Su an kemiklerime varana kadar buz gibiyim.Kalöriferler son ayarda yaniyor.
Cay demliyecek halim yok valla.
Senin cayin ilac gibi geldi bana.
Canim iyi geceler dilerim.

akasyakokusu dedi ki...

GÜNAYDIN CANIM İŞTE ŞİMDİDE BURDAYIM..ELLERİNE SAĞLIK HEPSİDE ÇOK GÜZEL AMA BENİM FAVORİM EN ALTTAKİ PEMBELİ OLAN..ARTIK SAHİPLERİ GÜLE GÜLE GİYİYORDUR NE GÜZEL..
NERDESİN ŞİMDİ KAPIDAN ÇIKMAK ÜZERESİNDİR SON ANDA BİR BARDAK ÇAY İKRAM EDEYİM DİYECEKTİM CANIM..HADİ BEN GİDEYİM EV NANAY:))

guldenceninmutfagi dedi ki...

GÜNAYDIN FUNDACIGIMMM!!!

Yorumuna tesekkür ederim canisiii...cok vefalisin...coook.
Yazarkende hemen merak edecegini bildigim icin,parantez icinde belirtmeme ragnmen doktora gitme sebebimin rutin kontroller oldugunu,yinede meraklandin vefali arkadasim.
Ama gercekten sadece rutin kontroller,hani yaptirmamiz zorunlu olan kontroller varya biz kadinlarin.
Iste ondan dolayi doktordaydim canim benim.
Canisi gününün güzel ve mutlu gecmesini diliyorum,sevgilerin kocamani sanaaaa:)))

baharhabercisiyim.blogcu.com dedi ki...

selam canim,
ayy canim benim ne maharetlisin masaAllah, hepsi de birbirinden harika modeller,emeklerine saglik canim.
bak suan ne yapiyorum bilior musun? nasil yaptigini düsündüm düsündüm ve elime iki dikdortgen kagit aldim ve pancolara bakarak evirirken cevirirken iki esit parca halinde yaptigini cözdüm ama??? yanlissa aciklamani bekliyorum canim.